27 juli 2011

Tanken med bloggen - du ska hjälpa mig nå miljonen!

Trots att jag är född ihärdig optimist finns det faktiskt dagar då man behöver motivering. Det är därför jag skapade den här bloggen, och för att göra bloggen mer levande och interaktiv för dig som läser och följer mig på vägen mot miljonen har jag satt upp mål som bara du kan hjälpa mig med.

Idag har jag totalt haft 30 besökare på min sida.



När totalt 500 besökare hittat hit kommer jag:
Intervjua någon av Sveriges mest framgångsrika/inspirerande person, och delge det på bloggen.
(Tipsa om person! Lämna en kommentar)

När jag har ett snitt på 500 besökare om dagen kommer jag:
Presentera bloggen för företag som kan tänkas sponsra mig i jakten på miljonen.
Här funderar jag på banker, investeringsföretag och liknande. Det räcker med en telefon och vilja så ska jag klara av det!

Får jag 1000 besökare om dagen kommer jag:
Hålla 3 gratis seminarier i de städer där du som läsare följer mig som mest.
Det ska bli en inspirerande föreläsning där jag hoppas kunna berätta om erfarenheten jag fått när jag tagit klivet mot miljonen.


Hur kan du hjälpa mig?

Du kan börja med att lägga till mig på favoriter :)



Har du en egen blogg? Är du aktiv på forum? Har du en egen hemsida?
Lägg till en länk!

http://maletmotmiljonen.blogspot.com/

Beskriv med egna ord vad jag vill med bloggen. Referera till den!



Tryck på +1 på sidans högra sida för att ge sidan ett gott omdöme



Har en sak till.

Den som först skapar facebook gruppen "Vi som följer Målet mot miljonen!" skickar jag hem en riktig vinnarpokal med ditt namn ingraverat och ett litet tacktal för att du hjälper mig nå miljonen.
Då blir du min första investering! Lämna en kommentar och en länk till gruppen när det är skapat så skickas den hem till dig :)

Ha det bra sålänge!

UPPDATERAT: Facebook gruppen är skapad av Casey Stoner! En pokal skickas hem till dig! Grattis, och tack för att du hjälper mig att bli vad jag vill :)

Facebook gruppen finns här, gå med och gilla!

https://www.facebook.com/#!/pages/Vi-som-f%C3%B6ljer-M%C3%A5let-Mot-Miljonen/217480478308127?sk=wall

/JW

3 kommentarer:

  1. facebook gruppen fixad =) av Casey stoner :D

    SvaraRadera
  2. Då fixar jag en vinnarpokal till dig! Grattis och tack för att du hjälper mig bli vad jag vill :)
    Kontaktar dig!

    SvaraRadera
  3. Här är länken till gruppen med! Gilla och gå med, kommer dyka upp en hel del inspiration där också!

    https://www.facebook.com/#!/pages/Vi-som-f%C3%B6ljer-M%C3%A5let-Mot-Miljonen/217480478308127?sk=wall

    Ha det gott!

    SvaraRadera