12 okt. 2011

Marknadsföring på nätet: Hur man bygger ett socialt nätverk

Marknadsföring är något jag brunnit för länge, och mitt främsta intresse är hur man kan få kunder gratis (eller så billligt som möjligt) genom att använda en kreativ sida, istället för att jobba med "traditionell annonsering".

Därför kommer jag visa i 3 olika delar hur man kan bygga upp ett socialt nätverk med alla de gratis verktygen och sociala medier som finns därute.

Det kommer vara exklusivt för alla som gillar Målet Mot Miljonen på facebook, (kan man göra här till höger på bloggen) men jag visar ändå upp en första video så ni får en idé av det jag vill visa.



Så kör en gilla på facebook och se resten :)

Nu på fredag ska jag möta en riktigt duktig revisor som jag hoppas ska kunna hjälpa mig och företaget framåt på ett bra sätt när det kommer igång.

Senare på fredagkväll är det flyg till London som gäller och lyssna på Bob Proctor (en av författarna till 'The Secret')

Så det är det som händer just nu! Ha det fint!

/JW

1 kommentar:

  1. Mycket bra och tydliga instruktioner måste jag säga ! lärde mig en hel del på filmerna på din fanpage också, lärde mig mycket nytt som jag kan ha användning av. Tackar ödmjukast :)

    SvaraRadera