24 sep. 2011

Biljett köpt till London - för att lyssna på en av världens bästa framgångscoacher!

Mycket att göra hela tiden och många bollar i luften på samma gång. När man slutat på ena jobbet börjar man på nästa, men jag gillar när det är så. Speciellt när man ser resultat, även om de är små.

Man märker att tiden som man hade innan är mycket mer effektiv. När någon frågar om man kan ses någon dag så drar man upp en kalender, haha, som tur är så är de flesta förstående. De flesta.

Hur som helst är det värt det. Det är så mycket personlig utveckling, så mycket nya kontakter man fått. Under jobbet häromdagen nämnde jag mina mål och framtida planer för en person jag aldrig träffat tidigare.
Han gav mig sitt visitkort och ville prata mer med mig. Visade sig att han var en riktig höjdare på det här med investeringar under den korta tid vi pratades vid. Kommer ringa honom imorgon.

Mycket som händer när man vet vad man vill, och många finns därute som faktiskt vill hjälpa till om de känner att de kan tillföra något.


Nu har jag bokat en biljett till London för att lyssna på en av världens främsta framgångscoacher!

Han heter Bob Proctor, och har gjort många seminarier över världen där han berättar om nycklarna för att nå framgång. Här har ni en presentation av vad jag kommer få höra:




Seminariet är den 14 oktober, och är man själv intresserad finns biljetter att köpa här, om det finns kvar.

En liten uppdatering om mitt nuvarande projekt och delmål mot miljonen - hemsidan.

Har byggt väldigt mycket på kringstrukturen av byggandet just nu. Man kan ju inte börja bygga på ett hus innan ritningen är klar, så det är mycket sånt just nu. Men också dåliga nyheter.

Personen vi ville ha för jobbet är tveksam till en fortsättning - den största anledningen är att det är för mycket tid att lägga ner innan man ser en inkomst. Men skulle det vara så att han inte är med så finns det många andra därute som skulle brinna för ett sånt här projekt!

En uppskattning i siffror är mellan 1 miljon till 7,5 miljoner i omsättning på den här sidan...
Någon intresserad som är duktig på att bygga hemsidor och brinner för nya entreprenörsprojekt?

maletmotmiljonen@gmail.com
Ämne - Ansökan

Vi tar intervjuer i Skype. Plats i Sverige har mindre betydelse. Våra information-/kommunikationskanaler är riktigt bra.

Nu ska jag jobba vidare på en visuell presentation av hemsidans affärsidé.
Kommer endast presenteras för de som vill jobba med oss, tyvärr ;)

Ha en riktigt go helg nu!

/JW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar