27 sep. 2011

Första delmålet uppnått med bloggen!

Sen bloggen startade i slutet på juli har den besökts av över 100 unika personer!

Det är inget världsrekord direkt, men ett steg närmare mot de 500 stycken som krävs för att jag ska intervjua en av Sveriges mest inspirerande människor här på Målet Mot Miljonen.


Det firas med ett ödmjukt tack till alla som hittat hit, och framförallt till er alla som hittat tillbaka :)


Här är min målsättningslista med bloggen, om man inte sett den förut:

_________________________________________________________
När totalt 500 besökare hittat hit kommer jag:
Intervjua någon av Sveriges mest framgångsrika/inspirerande person, och delge det på bloggen.
(Tipsa om person! Lämna en kommentar)

När jag har ett snitt på 500 besökare om dagen kommer jag:
Presentera bloggen för företag som kan tänkas sponsra mig i målet mot miljonen.
Här funderar jag på banker, investeringsföretag och liknande. Det räcker med en telefon och vilja så ska jag klara av det!

Får jag 1000 besökare om dagen kommer jag:
Hålla 3 gratis seminarier i de städer där du som läsare följer mig som mest.
Det ska bli en inspirerande föreläsning där jag hoppas kunna berätta om erfarenheten jag fått när jag nått målet mot miljonen.
_________________________________________________________

Så vi närmar oss första målet, och hjälp gärna till för att få folk att hitta hit!
Ni kan gilla och dela på facebook, och rekommendera mig för Google på högra sidan av bloggen.
3 klick för bättre spridning, och jag bjuder på en bra intervju!

Ni kan även följa mig på twitter nu! MaletMotMiljon är namnet där.

Det var allt just nu, mer kommer!

Tack alla trogna!

/JW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar