14 sep. 2011

Nu händer det mycket! Vilken utveckling!

De senaste 2 veckorna har varit fullkomligt fantastiska!

Det har hänt så otroligt mycket på så kort tid, och allt leder mig närmare målet att bli miljonär.

För exakt 13 dagar sedan fick jag ett mail till mig genom bloggen som såg ut så här:


Kände direkt att jag var tvungen att prata med honom. Så jag ringde honom ett par dagar senare och det kändes rätt direkt!

2 dagar senare åkte jag buss i 5 timmar för att träffa honom, var en lång tur och den var inte gratis heller, men tro mig, det kommer vara värt varenda sekund, och varenda krona!

Han hade en grymt bra affärsidé som utgår ifrån våra personliga mål om att hjälpa människor lyckas, och i det här fallet är det en ekonomisk hjälp som vi kommer kunna ge alla privatpersoner i Sverige.

Idén är vinnande för alla parter, och för den som vill tjäna extrapengar är det helt gratis att gå med, det går inte att misslyckas eller förlora något (förutom tid, men det handlar om minuter!)


Hur som helst är idéer en sak, att förverkliga dem en annan.
Så vi bestämde oss för att leta upp någon som är lika drivna som oss, men som har en kompetens i att faktiskt bygga en hemsida, och göra det bra.

För 4 dagar sedan hittade vi rätt:





Vi tog kontakt med honom, och dagen efter satte vi igång med projektet alla tre!!!

Fantastiskt!

Just nu bygger vi på de mest väsentliga delarna av sidan. Det trodde jag aldrig på för 14 dagar sedan, att det kan gå så fort! Nu är vi igång alla 3 med en av de bästa affärsidéer jag har hört.

Önskar er alla samma framgång som jag haft hittils!

Förresten!

När sidan är igång och rullar vill vi ha några personer som testar sidan och lämnar åsikter.

Skicka en ansökan till
maletmotmiljonen(a)gmail.com

Med ämnet "Testa vinnande hemsida"

Chansen är stor att du får testa, vi behöver många åsikter.

Ha det bäst!

/JW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar