7 mars 2012

Snart kommer inkomsterna öka!

Länge nog har jag studerat både ekonomi och personlig utveckling, och mer kommer det bli.
Men idag är den dagen då allt är på plats för att verkligen få inkomsterna att öka.

Har ett nytt jobb idag som säljare.
Jag beräknar att jag kommer få en inkomst på minst 25 000 kr i fickan. (70 000 i fickan har bästa säljaren)

Vid sidan om det har jag en annan business som genererar en passiv inkomst, målet är 5000 kr passivt inom 2 månader.

Under tiden kommer jag läsa på om aktier och fastigheter för att få pengarna att rulla i övriga tillgångar.

Vi startar här och ser bort mot framtiden.

"The future looks so bright, I must wear shades"
Passande citat just nu ;)

/JW


2 kommentarer:

  1. Hey, det vore intressant att se din tillväxt du genererar. varför inte lägga upp en månadsrapport med det sammanlagda kapitalet? hur mycket sparat osv!

    tjao tjao!

    SvaraRadera
  2. Hej Simon.

    Tycker det är en bra idé, ska titta på hur jag kan lägga upp en sån rapport så att det blir överskådligt och visuellt roligt att titta på.

    När första lönen kommer kan du vänta dig en uppdatering!

    /JW

    SvaraRadera