29 mars 2012

Snart satsar jag stort

Månadsuppdatering:


Inkomster Utgifter



14 000 kr 3 500 kr









Tillgångar Skulder



0 7 500 kr















Investeringskapital





3 000 kr















Månad 1 av 29 Inkomst Passivt Tillgångar Utg Totalt
Mars 2012 14 000 0 0 11 000 3 000



Det ser inte mycket ut för världen. Men de som följt mig vet att jag jobbat på att starta eget, och det har tagit pengar från kassan.

Jag jobbar som anställd, säljare, och drar in en inkomst med bra grundlön och bra provision.

Efter jobbet, jobbar jag med min egen business och kommer att arbeta upp passiva inkomster från det.

Skulden på 7500 kr är nu avbetalad, och helt klart värt det.
Åkte till utbildning i USA för några veckor sedan, fantastiskt värdefullt.


Jag kommer nu göra en ordentlig satsning. Den största jag gjort i livet. Men ska jag lyckas att bli miljonär inom 2½ år så måste jag satsa. Utan tvekan.

Jag kommer ta ett lån på banken.
50 000 kr.
Kostnad:
57000 kr.

Varför?
Jag är en vinnare.
Jag ska skapa pengar av inga pengar. Det är så framgångsrika gör.
Dessa kommer investeras i en enda aktie jag fått nys om. Vinna eller förlora.
Jag har råd att förlora de pengarna.

Nu kör vi!

/JW

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar