24 aug. 2011

Från idé till verklighet!!

Det här känns helt sjukt!


Min idé som jag presenterade för chefen fick ett godkännande!!
Det här betyder inte bara att det kommer ge både mig och företaget pengar, det betyder att alla ska kämpa för sina idéer, stora som små, och se om det faktiskt är genomförbart.

Jag är väldigt glad just nu, all research på området, alla rätta kontakter jag träffade innan det här mötet gav mig ett svårslaget underlag som gjorde chefen så inspirerad och motiverad att han kommer köra igång med att dra i ett par trådar direkt från och med imorgon.

Vi har nu delat upp arbetet i 4 kategorier.
Internpolitik
Kunduppskattning
Logistik
Ekonomi

De 2 översta, internpolitik och kunduppskattning kommer chefen se över.
De 2 under tar jag och ser över.

Har nu satt en deadline på mig själv att vara klar med ett mycket starkt material att visa upp i konkreta siffror och lösningar till imorgon.

Det rullar på nu!
Kommer uppdatera så snart jag är klar med underlaget.

Och förresten, vill ni veta vad det är för affärsidé? Den berättar jag gärna om i bloggen så snart som möjligt!

Men då får ni be mig göra det i kommentarsfältet ;)
Det här vill jag ska vara en tvåvägskommunikation, ingen statisk sida.

Du kan bli VAD du VILL!

/JW


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar